♥ Her ♥


Ainn Rahman
SPM Leaver
Kedah Darul Aman

 vulnerable people

The Love Song



♥♥♥♥♥

Tagboard



The BieBoos ♥


Mrs Barneyy
Chinatsu Aihara
Myliez Shahiera
Que Hamdan

Aku sayang hampa . SAHABAT !

♥ Le Tabung ♥





Sunday, February 6, 2011 | 0 comments
7 February 2011 ? Setelah lebih kurang seminggu bercuti, aku terpaksa pi sekolah dengan keadaan diri yang masih dalam mood cuty ! grr ! sah-sah dah memang terserlah KEBEBALAN aka sifat BEBALISM seperti yang selalu disebut oleh "Tok Guru Shaolin" SMK Dato' Syed Ahmad tuu (gelaran yang dipetik daripada Shidi ) . Haishh =.='

Tak tao laa camna nak buad dah , MALAS TEROK neh ! huwaaaaa~ sedaq laa cket ! skang dah bulan 2 tao dak? tak lama ja lagi niy ~! awat aku rasa semakin ary semakin malas niy ?
dalaa cuty neh homework tuh satu hapa pon ak tak sentuh ! ap laa nak jadi neh ! huu, Thank God Rabu + Khamis niy ada Motivasi utk Budak Form 5 . LEGA ! ta payah belajaq . haha, hw pon tak da laa banyak sgt kn? Loikeee~

Tatao laa kenapa tp kalo pi sekolah ja mesty banyak probs ! Seperti kata Min aka Duck Lord besties ak yang sedikit ngengg tuh aa kan. "Mai sekolah ja mesty ada masalah " dan aku sangat bersetuju . Kata beliau lagi bila cikgu Rosnah iaitu Mak beliau sendiri bagi homework Account yang sangat banyak "Homework yang last week pon tak siap lagi, bagi plak dah " HAHA , bravo laa min ! ang sorang ja kot yang berani membantah bila cikgu bagi hw an? yalaa, mana tak nya, dah cikgu tuu Mak ang kan? boleh laa buad pala an? siok kot jadi ang , ikot suka ang ja nak buad pa . wuu

Tadi kat sekolah sumpa tension kot . Nyah-nyah tuu pakat dok kutuk rapat. grr, rasa macam nak pi belasah ja hampa neh, tao dak? suka sunggoh dok melucah ! Gely tao dak? sudah-sudah laa tuu nyah oiyy, letih aku ngan hampa niy . tao laa kyta budak Science , belajaq Bio pon tp tak perlu laa kot obvious sampai camtuu =_____='

And aku nak berterima kasih kat Nad sebab layan perangai aku ary niy . HAHA, sebab kan malas aku mula laa nak kacau dia. hehe , ILY Nad <3

*Psttt ! lagi 9 ary lah . HEHE :D

Tuudiaaa , nak jadi macam niy dah kot? HAHA

Older Post | Newer Post