♥ Her ♥


Ainn Rahman
SPM Leaver
Kedah Darul Aman

 vulnerable people

The Love Song



♥♥♥♥♥

Tagboard



The BieBoos ♥


Mrs Barneyy
Chinatsu Aihara
Myliez Shahiera
Que Hamdan

Aku sayang hampa . SAHABAT !

♥ Le Tabung ♥





Saya Suka Blog Cik Pelangi
Tuesday, February 22, 2011 | 2 comments
 

Hari tuu ada blogwalking to blog Cik Pelangi niy . And tgk dia ada buat contest . Terfikir nak join , lagi pun hadiah"nye jgk COMEL ! Hehe 
Ni first time aku join contest tahu ? So , agak excited ! hehe , hopefully boleh menang lahh yea :D

Saya rasa saya dah menepati syarat" sebab ::
  • Saya dah jadi follower Cik Pelangi . ke-99 ! Haha , ingat lagi (:
  • Saya warganegara MALAYSIA oke ! Hee
  • "Saya suka blog Cik Pelangi kerana saya suka baca setiap entry dari blog ni . Saya suka cara penulisan beliau dalam setiap entrynya. "
Untuk maklumat yang lebih lanjut berkenaan contest niy . Sila ke Entry ini 

Tag :: 


  • Selesai sudah entry saya (:

Older Post | Newer Post