♥ Her ♥


Ainn Rahman
SPM Leaver
Kedah Darul Aman

 vulnerable people

The Love Song



♥♥♥♥♥

Tagboard



The BieBoos ♥


Mrs Barneyy
Chinatsu Aihara
Myliez Shahiera
Que Hamdan

Aku sayang hampa . SAHABAT !

♥ Le Tabung ♥





Pleasee lah way !
Thursday, October 6, 2011 | 2 comments
Assalamualaikum semua ..
Fuhh fuhh .. K tahu blog dah berhabuk kn . Haha, kesian blog aku . sobb 
Terlalu bz sampai takda msa nak hadap blog dah . 
K SPM akan mnjelma another 1mth k . haihh

Sekarang niy mmg byk homeworks yg cikgu bg . Mostly buat soalan Trial negeri-2 lain ja . 
Kadang-2 tuu tension jgk aa sbb hw terlalu byk sampai tak sempat nk buat . Haa

Oke enough with that . 
dah bosan ckp psal homeworks k -.-
Now nak story about KETIDAKPUASANHATI !

Fine td kt sekolah mmg tak puas hati gila . 
Aku tahu aa korg student kesayangan ckgu , pandai suma .
But please laa ! kelas tuu bkn milik hampa ja oke !
Seriously aku dah fedup dgn semua niy . 
Yang dok sebok ubah tempat duduk then undi-2 bagai uh knp? 
Dah tuu dapat undi nak tukaq plak .
What The Heck ?!
Kan dah oke mcm dulu . 
Dah laa tmpat duduk sekarang niy mmg lahanat ah . 
Aku dalaa rabun ! Sengal ah . 

Tension lah mcm niy . 
Bila dah ckgu syg sikit mula lah nk conquer !
Hampeh !

#Tak payah nak berlagak sgt ah ! -.-

Older Post | Newer Post