♥ Her ♥


Ainn Rahman
SPM Leaver
Kedah Darul Aman

 vulnerable people

The Love Song



♥♥♥♥♥

Tagboard



The BieBoos ♥


Mrs Barneyy
Chinatsu Aihara
Myliez Shahiera
Que Hamdan

Aku sayang hampa . SAHABAT !

♥ Le Tabung ♥





9 Days Left
Friday, November 4, 2011 | 3 comments
Pffttt !
Okay fine just another 9 days left 
Oh My Geee !
Seriously cuak gila . Mak aiiii~ 
Betoi ka aku nk SPM dah niy?

Ya Allah ..
Taktau kenapa aku cuak sgt niy . 
Dulu time PMR boleh ja chillax 
Peliks sunggoh !
Sumpah aku takot sgt sampai tiap kali after solat hajat kat sekolah tuu mesti nangis :((

Sedih pasepa? 
Sebab aku takut tak boleh banggakan Family aku macam time PMR dulu 
*tsk .. tsk*
Seriosly taktau pasepa aku niy malas teqok !

Dan paling tak sangka , aku dah nak habis sekolah .
Harap harap takkan masuk sekolah lagi *Form 6*
Whoopss! takmiao aih aku masuk form 6 --'
But sedih nak tinggalkan kawan kawan sehidup semati aku tuu

After this takda dah orang nak buat aku gelak terbahak bahak 
Takda dah org nak jadi CD terlekat aku
Takda dah org dok perasan handsome *HAHA*
Takda dah hat nak jadi gila ngan aku 
*sobbb*

To all 5 Science 1 SMK Dato' Syed Ahmad batch 47
Jom buat yang terbaik untuk SPM niy !
Biaq kita sama sama dapat result yg membanggakan 
And most of all you're all my friends to death !
Aku sayang hampa gila gila punya 
Nanti dalam dewan Exam jgn dok buat aksi yang memalukan naa . HAHA

P/s : Rasa sedih gila tadi bila cikgu Sharifah Masyirah wish goodluck . *InsyaAllah saya akan buat yang terbaik cikgu . Thanks !* Btw, Wish me luck for my SPM yaw ! :)

Older Post | Newer Post