♥ Her ♥


Ainn Rahman
SPM Leaver
Kedah Darul Aman

 vulnerable people

The Love Song



♥♥♥♥♥

Tagboard



The BieBoos ♥


Mrs Barneyy
Chinatsu Aihara
Myliez Shahiera
Que Hamdan

Aku sayang hampa . SAHABAT !

♥ Le Tabung ♥





2011 had change my life a lot !
Saturday, December 31, 2011 | 0 comments
Assalamualaikum and happy new year semua !

Macam tak percaya pulak 2011 is gonna end  just  less  than 2 hours kan ? How time flies . Rasanya macam baru ja aku jejakkan kaki ke tahun 2011 ni. 
So much memories in this year . Serious banyak sangat yang mungkin aku tak boleh lupa (':

This year teach me to be more matured . To not to put on my trust easily . To love the one who love you . And most of all , TO BE LOYAL ! No more scandals -.-
Okayy aku admit aku memang tak matang . Serious aku memang tak pernah pun . Tapi I hope aku boleh mematangkan diri, someday .

Aku sedih nak tinggal 2011 sebab banyak sangat memory . Kalau boleh aku nak patah balik to the day where aku dengan dia mula-mula kenal . Kalau boleh aku tak nak jatuh cinta dengan dia . Aku tak nak persahabatan kami berakhir macam ni . Aku banyak buat salah dengan dia kan . Aku mintak maaf sangat . 
Aku harap dia happy dengan hidup dia sekarang . Aku harap dia takkan lupakan aku sebab aku takkan pernah lupakan dia . He is one of the most perfect boyfie I ever had . SERIOUS ! Dia sangat lah baik . Moga 2012 bring him lots of happiness . Moga dia bahagia dengan _____________ . Belajaq rajin-rajin biaq dapat jadi Sir naa (':

To capital S , aku harap hang dapat lupakan aku . Aku dah tak boleh terima hang . Tolong paham aku . Aku mungkin tak matang tapi aku takkan terkena untuk kali ke-3 . Tolong , aku tak suka hang obses dengan aku . Aku tak suka hang . You broke my trust , TWICE ! Dulu memang aku ingat kita masih boleh berkawan , tapi after all that had happen , we can NEVER be friend again and aku takkan mungkin jadi milik hang . Nauzubillah . Tolong terima hakikat yang aku bukan hak hang . I'm no one belonging's except The Almighty, ALLAH (:
Moga hang bahagia , moga hang dapat lupakan aku , Amin .

To my Mohd Danish Sofea , you know that I love you . Even if the love still isn't that much , but I'll try my best to be the best for you . I'm sory if I ever hurt you . Yea , memang aku selalu sakitkan hati hang kan? Ngee, I'm sorry Biy :DD
I really hope that this time around, we could make through this relationship . Last words , I really love you (:

And my wishes for this coming 2012, hope aku boleh jadi someone yang better then tahun-tahun yang lepas . And aku hope sangat , result aku ! Ya Allah , aku nak sangat banggakan family aku , again . For the third time . Kalau pun tak dapat straight A's , 7A's and above pun dah more than enough . Takot pikiaq pasai result aku :(

To my readers, hope you guys will also be blessed with so much happiness for this coming 2012 , Amin ! Three words to describe 2011 are So Much Memories (:

Older Post | Newer Post