♥ Her ♥


Ainn Rahman
SPM Leaver
Kedah Darul Aman

 vulnerable people

The Love Song



♥♥♥♥♥

Tagboard



The BieBoos ♥


Mrs Barneyy
Chinatsu Aihara
Myliez Shahiera
Que Hamdan

Aku sayang hampa . SAHABAT !

♥ Le Tabung ♥





Gathering 5 Science 1
Friday, December 30, 2011 | 4 comments
Assalamualaikum semua .

Perasan dak lately niy aku selalu update blog? *bajet ada ja yang baca blog aku . hihik* 
Aku pon tak tahu kenapa aku rajin sangat update blog sekarang nih . Maybe sebab bosan kot? Kerja aku hadap lappy ja sekarang nih . Naa, makin rabun laa aku :DD

Haa, by the way petang tadi ex-classmate aku ajak keluaq . Well, sebenaqnya dah rancang lama pon nak keluaq . Since hari ahad lagi . Keluaq kali niy pon sebab nak bincang something . Kalau tak memang susah laa nak keluaq , gather macam niy even semua stay dekat-dekat tapi ada yang dah kerja laa, stay rumah abang lah , kakak lah . So, memang susah sikit lah . Gather kali niy pon tak semua yang dapat menghadirkan diri . 

Well, actually kita orang gather niy sebab nak bincang pasal plan kita orang nak pergi theme park . Nak spend time together before semua dah pi sambung belajaq nanti . Maybe dah susah nak spend time macam dulu-dulu lagi . The discussion is all about the price, tambang bas semua plus tarikh and of course about nak ajak sape as guru pengiring . Yeah memang lah bukan budak sekolah but kena lah kan bawak cikgu jugak , Muehehe :D

So, just let the picture talk about the gather *sebenaqnya bincang sat ja . Makan ja lama gila. Kbaii*

See? Kan dah cakap kami makan ja lebih :DD

Love this candid photo (:

Tiqah and Moy (:

The one who always be my bestest listener <3

Min tengah mengarot *okayy rindu :(
The one that always cheer my life (:

Tao aa favourite tapi cover laa sikit :DD

Aku makan banyak . Kbaii :DD

The Girls - masa dah nak balik (':

Tuan tanah kedaung :DD - credits to Tiqa (:

Nahh, nampak kan? Kami memang kuat makan . HAHA
For this trip, kami maybe ajak jugak ex 3 Elite 1 dulu sebab nak cukup kan orang . Yelaa , kami niy total cuma 25 ja kan . Haa, so kena laa tambah orang lagi . 

To Zalina and Fathin, hampa jangan risau tadi time bincang nama hampa ja yang banyak naik . Kami nak ajak hampa jugak . So toksah dok buat touching dah k? :D
Aku rindu nak hang out macam niy lagi . Aku rindu nak jumpak semua budak 5 Science 1 , SEMUA ! Aku nak macam dulu :(

Memandangkan ahad niy cuti, kami ingat nak pi picnic , tapi tak confirm lagi . Hope jadi laa (:

Older Post | Newer Post