♥ Her ♥


Ainn Rahman
SPM Leaver
Kedah Darul Aman

 vulnerable people

The Love Song



♥♥♥♥♥

Tagboard



The BieBoos ♥


Mrs Barneyy
Chinatsu Aihara
Myliez Shahiera
Que Hamdan

Aku sayang hampa . SAHABAT !

♥ Le Tabung ♥





I wish !
Wednesday, December 28, 2011 | 0 comments
Okayy assalamualaikum semua !

This time nak cerita pasal baju kelas aku yang dulunya macam dah nak success , tapi .... 
Erghh, tension kot . Semua yang di plan berantakan tahu? Haha, kita orang satu kelas punya lah excited gila nak buat baju kelas tuu . Design semua kami yang buat sendiri tahu? Grr , and tiba-tiba tak tahu macam mana boleh tak jadi . Maybe ni semua sebab handphone umi yang rosak , pekerja kedai tuu yang langsung tak bagi feedback and pihak pengurusan yang agak tidak cekap . Well , biasalah yang handle tuu just budak kelas kami or in another words, budak sekolah aka budak-budak lagi yang handle kan . So paham-paham je lah . 

Then , hari tuu aku ada terfikir nak proceed je dengan plan tuu memandangkan kedai tuu kepunyaan husband kawan dia , so agak senang kalo nak nego and bla bla blaaa tuu kan . Haa, then I asked my sissy about my idea and she just agree with it . Well, kakak aku memang baik even dia agak garang and kuat touching ! Hewhew. I Love You, Kak :3

And guess what? Tadi aku pi lah kedai yang sama tuu then tanya dia orang about design baju plus tempahan kami yang dah berusia beberapa bulan tuu , and the worker was like "Haaaa?" . Nahh , kfinee ! He said they never receive such order *FTW* and they probably had lost 'em !  -______-
See? Betapa bengangnya aku . LOL

So, we might need to re-design baju tuu including size semua laa. Haa, harap-harap jadi lah kali ni kan . AMIN (:


Plan nak pakai baju tuu during rombongan kelas kami tapi tak tahu laa sempat ke tak ^^

Older Post | Newer Post