♥ Her ♥


Ainn Rahman
SPM Leaver
Kedah Darul Aman

 vulnerable people

The Love Song



♥♥♥♥♥

Tagboard



The BieBoos ♥


Mrs Barneyy
Chinatsu Aihara
Myliez Shahiera
Que Hamdan

Aku sayang hampa . SAHABAT !

♥ Le Tabung ♥





Malaysia's Recently Trending
Thursday, December 29, 2011 | 3 comments
Assalamualaikum .

As everybody knows , drama Tentang Dhia dekat slot Akasia di TV3 tuu dah pon tamat .
Aku rasa mustahil ada yang tak tahu pasal cerita niy . Even tak pernah tengok pon mesti korang tahu punya lah , and even korang jarang tengok tv pon korang akan tahu jugak sbb most of social network sekarang niy orang asyik update pasai cerita tuu ja . 

Yelaa , sampai cerita niy dah jadi trending kot kat Malaysia . Tepat ja pukul 7 everyone starts talking about that drama . Sikit-sikit Dhia itu lah Dhia ini lah . Haha, aku just baca je .
And seriously cerita niy memang best . Even blogger retis pon hadap cerita niy macam Abang Ben Ashaari tuu pon tengok k ! HAHA

Cerita niy even buat aku menangis kot . Sedih . Kesian Dhia tuu . Tahniah to Nora Danish and Adi Putra yang memang best gila lakonan depa (:
Tahniah laa sebab cerita niy sampai boleh jadi trending kat Malaysia .

okay yang kat bawah niy aku jumpak kat Twitter , Photo yang membuktikan drama niy dah jadi trending kat Malaysia  ::
Credits : @selebritweets
Tapi abang ak selalu cakap , cerita melayu macam tuu lah . Tak payah susah fikir . Ending semua macam kita dah boleh expect kan ? (;

Older Post | Newer Post