♥ Her ♥


Ainn Rahman
SPM Leaver
Kedah Darul Aman

 vulnerable people

The Love Song



♥♥♥♥♥

Tagboard



The BieBoos ♥


Mrs Barneyy
Chinatsu Aihara
Myliez Shahiera
Que Hamdan

Aku sayang hampa . SAHABAT !

♥ Le Tabung ♥





Spontaneous Thursday #1 - LOVE
Wednesday, December 28, 2011 | 0 comments
Aku memang sayang hang tapi aku tak nak ah sampai nak kena berebut dengan orang semua . Aku tahu korang dah lama kenai padahal aku dengan hang baru almost 6 month kenai .

Kalau hang betoi-betoi dengan dia , tolong ah terus terang . Sebab for sure aku takkan rampas hak orang . Aku bukan camtu .
I know my limit . Aku niy maybe just outsider ja dalam relationship korang . So , if  betol "HYPOTHESIS" aku .
then I'll back off (:

Dalam cinta kadang-kadang kita tak seharusnya memiliki . Cukup ah tengok dia bahagia kan (:

Older Post | Newer Post