♥ Her ♥


Ainn Rahman
SPM Leaver
Kedah Darul Aman

 vulnerable people

The Love Song



♥♥♥♥♥

Tagboard



The BieBoos ♥


Mrs Barneyy
Chinatsu Aihara
Myliez Shahiera
Que Hamdan

Aku sayang hampa . SAHABAT !

♥ Le Tabung ♥





I am really sorry :')
Saturday, January 7, 2012 | 0 comments
Assalamualaikum !

Reason aku hupdate blog niy just na mintak maaf kat hang . Okayy aku tau semua tuu terpaksa cancel sebab aku tarik diri last minute kan ?
Nahh , aku mintak maaf sangat way . Serious aku tak boleh pi . Nak buat acena . Hmm

Aku tau bila emy cakap "semua pakat ada hal masing-masing yang lebih penting" tuu macam tuju kat aku ja . Haihh
Sebab aku yang tarik diri last minute kan? Kalau tak this plan is seriously gonna work but I ruined everything isn't it?

Tapi pernah dak hampa terpikiaq bila hampa kata nak buat gathering before ambik result kononnya but just berapa kerat ja yang pi? Habaq mai sat ? Is that called as a gathering way? Aku nak semua ada . Seriously bila dengaq tak semua yang pi aku rasa down sangat kot. 

Hmm, apa-apa pon aku nak mntak maaf laa . Aku tau aku salah . And seriously aku rasa sangat bersalah sekarang nih ! Pleaseee forgive me . HAHA :')

Time discuss tuu macam ramai ja ynag nak pin. Then at last semua jadi camni . Aku mintak maaf sangat :')

Older Post | Newer Post