♥ Her ♥


Ainn Rahman
SPM Leaver
Kedah Darul Aman

 vulnerable people

The Love Song



♥♥♥♥♥

Tagboard



The BieBoos ♥


Mrs Barneyy
Chinatsu Aihara
Myliez Shahiera
Que Hamdan

Aku sayang hampa . SAHABAT !

♥ Le Tabung ♥





Review on Media Hiburan 21-27 January - Aziz Hazmi
Saturday, January 21, 2012 | 0 comments
Assalamualaikum semua .

Aku nak buat review on majalah Media Hiburan 21-27 January yang cover gamabaq kahwin Ezlynn tuu . Hihik
Tau dak aku sanggup beli majalah ni . Padahal aku bukannya selalu sangat beli majalah macam ni . Nak baca pon malas :D
Disebabkan aku terbaca post Aziz Hazmi dekat Facebook fanpage dia , aku harus beli . 
Err, nampak dak peminat fanatik macam mana? Haha, mengadenyewww -.-

Cerita pasal dia ada dekat column "Remaja Pilihan MH 2012"

*Nampak dak biodata dia tuu? His a TENGKU okayy? #sigh 
Seriously aku tak pernah tahu pon . Haa, Sedap nama dia "TENGKU HAZMI TAQIUDDIN" (:
And dia takda laa tinggi sangat . Boleh la tuu :P *gatai dah -.-


*Dia pernah menang anugerah kot . Phewww ! Amazed disitu -.- 
Aku dah pernah tengok filem pendek "Escape" tuu . Agak best . Dia memang berbakat pon (:

Kalau idola dia Rosyam Nor, idola aku dia . Boleh macam tuu? Haha :3
Dah masuk majalah tuu tak lama lagi mesti popular punya . Ishh , tak boleh satgi ramai minat dia . HAHA :D

Ehh , by the way aku ada terbaca pasai one of this singer . Penyanyi baru yang now popular dengan lagu "Tanpamu" which is Amir Jahari .
Actually aku pon tak kenal sangat dia ni . Aku kenal dia pon daripada one of this blogger, Amni .
Amir Jahari ni first artis bawah syarikat Aizat , Kasi Gegar Entertainment . Ni sumber daripada Twitter lah . 
Lagu dia dapat nombod 16 kot dekat carta Suria fm . Hebakk kan? Positive beginning for a new comer , I guess (: Tak percaya? Meh tengok .

Hafiz & Adira pon bawah daripada lagu ni. Err, lagu favourite saya tuu -.-

So ni laa Amir Jahari tuu (:
Macam syiok ja jadi retis ni . Buat status sikit beribu orang like + komen . Nak jugak boleh? HAHA, berangan lagi -.-

Older Post | Newer Post