♥ Her ♥


Ainn Rahman
SPM Leaver
Kedah Darul Aman

 vulnerable people

The Love Song



♥♥♥♥♥

Tagboard



The BieBoos ♥


Mrs Barneyy
Chinatsu Aihara
Myliez Shahiera
Que Hamdan

Aku sayang hampa . SAHABAT !

♥ Le Tabung ♥





Single is FREE :D
Friday, January 20, 2012 | 0 comments
Assalamualaikum .

Hewhew, title macam syiok ja kan *k syiok sendiri :D
Takpa . Biaq pi laa kat aku . Kisah pulak? hikhok
Grr , first of all . Jadahnya aku buat entry acani? Ngee

Saja ja syiok . Tetiba rasa single tuu macam syiok . Haa, tau sebab pa?
Sebab takda orang nak kongkong . Malam-malam nak online ka gayut dengan sapa ka . Sukew hati titeww lerw *wempitzzzz :3
Err, aku dah single . Sedih kan? Grr perlu ka hang bagitau semua niy Ain? As if ada yang suka nak tau ja . Puihh ! Biaq laa . Hihi

Titew rase titew dah jadi one of his biggest fans laa . Hewhew 
Serious ! Tak tipu . Err tak . Bukan "dah jadi" tapi dah lama jadi HIS BIGGEST FANS :3
*dushh pp gemok ! hang cakap jangan serupa keling boleh kan Ain? :P

Ehh, by the way "HIS" tuu sapa? Hihik
Nak tau dak sapa? Kihkih
Fiqrie ! You melt me -.-
Okayy nampak dak sapa? 
Tak nampak saja sangat . Dah buad extra large punya gambaq tu . Hihik
Haa, Fiqrie laa "HIS" tuu . Kihkih
Handsome kan dia? *Pleasee ! Cakap laa handsome :3

Aku dah suka gila tengok muka dia . Taktau kenapa .
Muscle kot . Hewhew :3
I've spoke to him once :D Time tuu aku sms untuk Jack&Jill passes dekat Red.fm . 
And guess what? I am the first person that had sms in :3
But aku kan stay Kedah . Mana boleh . Depa nak yang stay KL ja -.-
Dia tanya titew "Do you think you could make it to watch this movie?"
Okay, like seriously titew suka suara dia :3
Dak dak ! Titew suka semua pasai dia . Haa, boleh tara tuu? HAHA
Gedik gila -.-

Biaq laa nak gedik pon . Dia public figure kan .
Semua orang minat dia . Haa
Dia dulu DJ kat Hot fm jugak . Then dia further study kat Singapore . 
Dia belum habis study lagi dah dapat kerja dekat Red.fm ni . 
And he failed one of his paper . Hihik
Ni semua aku baca dekat Red.fm laa (:

Err, Mak ! Saya nak kahwin dengan dia boleh? Boleh pi meminang dak? :P
Haha, gatai nak kahwin . Berangan ja lebih -.-

I wish I could be that strong to go through this days . Doesn't matter anymore if you've hated me . For sure, I'll keep on loving you (': 

Older Post | Newer Post