♥ Her ♥


Ainn Rahman
SPM Leaver
Kedah Darul Aman

 vulnerable people

The Love Song



♥♥♥♥♥

Tagboard



The BieBoos ♥


Mrs Barneyy
Chinatsu Aihara
Myliez Shahiera
Que Hamdan

Aku sayang hampa . SAHABAT !

♥ Le Tabung ♥





Tuhan tolong ...
Monday, January 16, 2012 | 2 comments
Malam ... Kau bawalah rinduku 
Untuk dirinya yang jauh dariku 
Agar dia tahu ku terseksa tanpa cinta dia :')

Okayy sory jiwang . Maaf . Aku dah tak boleh tanggung semua niy .
Ya ALLAH , tolong aku . Cam mana aku nak go through semua ni . Aku tak kuat . Sumpah tak kuat dengan dugaan ni . Kenapa semua ni mesti berakhir macam sekarang? 

Used to have sooo much . And how do I forget all those things? Aku tak boleh . Aku bukan robot yang takda perasaan . Aku MANUSIA . And sebab aku manusia lah aku tak boleh . 
Kenapa aku tak kuat untuk semua niy? Ya ALLAH ..... :'(

Aku harap sangat aku boleh hadapi semua ni , Ya ALLAH . Aku tahu aku mesti kuat ! Aku tak boleh lemah !
Gambatte Ain ! Allah selalu tahu apa yang terbaik untuk hamba-NYA (':

Ku biar kalam berbicara

Menghurai maksudnya di jiwa 
Agar mudah ku mengerti semua yang terjadi sudah suratan Ilahi
Aku telah pun sedaya tak melukai hidupmu 
kasih yang lama terjalin , BERDERAI BAGAIKAN KACA 
Tuhan tunjukkan ku jalan untuk menempuhi dugaan ini ..

Older Post | Newer Post