♥ Her ♥


Ainn Rahman
SPM Leaver
Kedah Darul Aman

 vulnerable people

The Love Song



♥♥♥♥♥

Tagboard



The BieBoos ♥


Mrs Barneyy
Chinatsu Aihara
Myliez Shahiera
Que Hamdan

Aku sayang hampa . SAHABAT !

♥ Le Tabung ♥





Lama gila dah baru nak menaip :DD
Tuesday, March 13, 2012 | 4 comments
Assalamualaikum semua .

So hawauyu? Haha, lama betol aku tak menaip dekat blog niy . I mean menaip secara panjang dan lebar . LOL
Aku pon sebenarnya not really sure why aku malas nak menaip panjang panjang . Malas maybe? Or busy? Haha busy ke aku masalahnya? LOLOLOL :D


19 February 2012 ! Yes , this is the tarikh where I've go for my Kelas Komputer . 
Nahh, lama gila dah kan? It's almost sebulan baru nak menaip pasal ni . Itu pun setelah memaksa diri . Haha, terok lah aku ni .
Err by the way . nothing much pon nak story about this . But then this class agak menarik laa. Err, kinda bermanfaat . But then rasanya dia just ajar yang basic ja. And kebanyakannya aku + kawan kawan aku ni dah tau pon . Haa

Kelas ni was organized by Pusat Jalur Lebar Komuniti . And it's all free of charge . Dalam satu kelas cuma 9 orang ja. Yang pi tuu Aku , Eylah , Sherah , Nabilah , Nadya , Azhari , Jol and Nabilah's cousin which is my friend when I was in primary school :)
Well, actually kami join kelas ni just sebab CERTIFICATES and untuk mengisi masa yang terluang dgn melakukan perkara perkara yang lebih bermanfaat . Cewwahh ! Ayat nak formal baq hiang . Haha

Well, sepanjang kelas komputer ni berlangsung lah kan aku rasa aku dan Eylah ja yang banyak cakap + bertanya. Haha, kawan kawan aku ni memang pemalu pon . Tau dah . Kami ja yang tak tahu malu . Bhaha, but abang yg jd tutor tuu sangatlah sporting . Siap nyanyi-nyanyi lagi depan kami *sighing.gif* 
Dah laa dia suka nyanyi secara tiba tiba. Tokojut Mak Jemah . Haha, apa apa pun thanks sebab sudi ajaq kami naa. And thanks for being so sporting with us :)

Them :)

She is the best partner ever . I mean Le Crazy Partner :D

And she is the one who's getting too hook up with FLA . FLA as in Fatin Liyana Asri ya anak anak . Hewhew

Masa kelas ni kami telah dipaksa untuk memasang bendalah bendalah seperti gambar di bawah. Serious best doe. Haha

The menatang alah apa I also dah lupa :D

Serabut betei dengan wire tuh .__.

This is how it looks bila dah siap setup :)

Lepas ja habis kelas komputer ni . Aku teruih sok goyang kaki lg kat rumah. Back to normal lah konon. Puihh, so boring ken dai you know? Haishhh, aku sendiri taktau kenapa aku malas nak kerja .____.

Err, by the way. Doakan saya yea? I am going to face something really soon. Which is .... SPM RESULT ! Okayy aku sangatlah cuak. Ya Allah ... Doakan saya ya :) *cuteface.jpg* :D

Ya Allah , kurniakan lah Nuraini Wardah dan rakan-rakannya keputusan yang cemerlang dan semoga kami dapat membanggakan ibu bapa kami serta guru-guru kami Ya Allah. Aamiin ya rabbal alamin :) *terima kasih !

Older Post | Newer Post