♥ Her ♥


Ainn Rahman
SPM Leaver
Kedah Darul Aman

 vulnerable people

The Love Song



♥♥♥♥♥

Tagboard



The BieBoos ♥


Mrs Barneyy
Chinatsu Aihara
Myliez Shahiera
Que Hamdan

Aku sayang hampa . SAHABAT !

♥ Le Tabung ♥





Cita-cita atau masa depan?
Tuesday, May 22, 2012 | 1 comments
Cita-cita? Engineer of course. Masa depan? Jaminan kerja. If you guys were in my shoes, which one hampa akan pilih? Cita-cita yg belum tentu akan dapat jaminan or masa depan yg dah memang terjamin? Hmm

Seriously aku dalam dilema. Sedih aih macam ni. Aku dah prepare semua kot nak pi Matrikulasi tuu. And just now, aku dapat text message from PPUM (Pusat Perubatan Universiti Malaya).

Tahniah anda terpilih mengikuti program  Diploma PPUM. Semakan tawaran akan diumumkan di laman web ..... pada 25/5/2012. Tarikh lapor diri 24/6/2012.

The thing is aku dah bayar yuran for Matrikulasi tu. Takkan tak pi. Nanti burn macam tuu ja. Rugi la. Kesian Mak nanti. Wuu
Plus macam mana nak belajar nanti kalau tak minat? Seriously aku tak expect pun nak dapat PPUM ni sebab masa interview tuu sumpah macam apa entah. Haha, lawak ah kalau ingat balik.

Tapi alhamdulillah rezeki aku kot that's why dapat. Well, Atiqa pun dapat. And dia mungkin pi sebab her Dad galakkan. Yalaa, bapak kerja Klinik Kesihatan mesti laa nak anak jd macam dia. Lagipun PPUM ni memang dah jamin kerja though diploma ja kan. Tapi nanti terus kerja dengan PPUM.

That's why kalau tak pi rasa macam rugi pulak. Nanti pi Matrikulasi tuu susah nak kena cari kerja lagi semua. Aku sangat tension. Aku nak jadi engineer bukan nurse. Acano ni? Mohon bagi pendapat :'/
Sekian .....

Aku takut kalau aku pi PPUM tu nanti takut niat tak betoi disebabkan perkara-perkara tertentu. Hmm

Older Post | Newer Post